Pedofil/Psykopat

DATUM: 2012-03-29 / TID: 18:29:01
Tjenare alla läsare! Idag är det fjärde dagen på  blomsterlandet och det har varit jättekul. Matilda praoar också där, från samma skola. Jag jobbade till fyra idag och Matilda följde med till tågstationen. Det var lite läskigt för vi satte oss i ett bås för det regnade och där satt en pedofil. Matilda sa " Där är en hund" då sa han phykot " det är en shäffer och dom är farliga". Sedan sa phykot till mig " Du har seglarskor på dig fast det regnar", jag kunde inte säga så mycket jag bara jaa... Sen var det tyst en stund och sen sa han till mig och matilda " Du är söt och du är också söt, jag skulle nästan kunna KYSSA er". Vi bara gick där ifrån sen kom hans assistent och bada om ursäkt. AHHH varför händer det alltid mig, ALLTID!
Hahha pedofil på sista bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0