Dagens

DATUM: 2012-05-13 / TID: 18:24:57
Nu är jag komfirmerad och klar. Jag sjöng två solon i kyrkan och blev väldigt nöjd plus att jag fick mycket beröm, viket tyder på sucess ;) Så här såg jag ut i kyrkan med en vit kopa. Jag har lockigt hår och vit små pärlor, två på varje sida. Ögonskugga  (mörk glittrigt nere och ljus glittrigt uppe), och mascara.
Farmor kom och kollade vilket var väldigt roligt, PUSS på dig ♥
Imorgon är det skola igen och jag som tyckte det här kändes som skolavslutning. Men det är typ 3 veckor kvar ditt och innan det så ska jag och mamma åka till Italien. Så det är inte så långt ditt. Gud va skönt det kommer bli med sommarlov, få bada, sola, åka till mitt landställe och inga LÄXOR/PROV. Det har varit så himla jobbigt med skolan nu på den senaste tiden. Hade gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0