Fakta om mig (kan vara onödigt skit)

DATUM: 2012-03-13 / TID: 17:53:29
♥Vilken bok läser du just nu: Skamfläcken
♥Vilken film kollade du på senast: The blind side (skolbio, kolla värkligen på den, den är sjukt bra)
♥Vad brukar jag göra när jag först loggar in på datorn: Gå in på facebook och blogg.se
♥Vem såg jag senast: Min lilla syster, Isabella
♥Vad åt jag sist: Lunch, klyftpotatis med sås och grönsaker
♥En låt jag tycker om: Av Loreen, Euphoria
♥Kläder eller smyken: Kläder
♥ HM eller Kaphal: HM
♥ Sommar eller Vinter: Sommar
♥Nämn tre saker som är dåligt och bra med mig själv: Bra: Ambitös (även om jag hatar det), snäll och sjunger bra (inte för att skryta). Dåligt: Snål (speiellt om det gäller godis, tycker min syrra), sitter uppe med datorn och mobilen lite för länge och väntar med att göra läxorna nästan till sista dagen.
♥ Favorit frukter: Ananas, mango och apelsin
♥ Beroende just nu: Blogg.se och ett spel på min mobil
♥ Spel just nu: Draw something
♥ Godis smak: Surt och salt + choklad
♥Väger just nu: ca 50
♥ Lång: Jag är ganska lång typ 1,75
♥ Hatar: Spyr + andra sjukdomar och när Isabella är jobbig
♥ Älskar: Godis och lov
♥ Gör just nu: Kollar på tv
♥ Är mest nervös över: Ett köttbulle prov i morgon (HK-prov)
♥ Vad är jag mest rädd för: mörker, skräck filmer och onaturliga saker över huvudtaget
♥ Hur var jag som liten: Jag bet bebisar, låssas sov när fröknarna trodde jag sov, var busig men det var många andra som var mer busigare än jag...
(kan vara stav fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0